Cum arata Experience Romania, proiectul prin care pasionatii de turism vor promova Brasovul

sursa foto: worldofgothic.ro

Luna noiembrie va aduce împreună la Brașov aproximativ 50 de persoane, printre care ziariști, bloggeri, vloggeri, fotografi și influenceri din turismul internațional pentru a vizita și a promova orașul de la poalele Tâmpei comunităților internaționale.

Proiectul poartă numele de Experience România, este dezvoltat de mai mulți voluntari și își propune să transforme țara noastră în destinația turistică preferată din Europa de Est. Astfel în primul weekend al lunii noiembrie participanții vor vizita Rezervația de urși Libearty din Zărnești, Cetatea Râșnov, Castelul Bran și Muzeul Primei Școli Românești din Scheii Brașovului.

Experience Romania se desfășoară în perioada 23 octombrie – 5 noiembrie în mai multe zone din țară precum Piatra Neamț, Sighișoara sau Sibiu, iar audiența internațională către care se va comunica numără aproximativ 100 de milioane de potențiali turiști, conform Asociației pentru Dezvoltarea și Promovarea Turismului Brașov.

Experiece România a debutat în 23 octombrie, la București, unde s-a desfășurat conferința „Viitorul turismului în România”, la care au participat peste 100 de invitați speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnaliști de travel, tour operatori, persoane publice pasionate de călătorii din România, dar și reprezentanți ai autorităților naționale. Participanții au provenit din Germania, Canada, Coreea de Sud, Italia și Franța.

Mai multe detalii despre proiect pot fi găsite pe site-ul www.experienceromania.eu.