Un spot publicitar realizat in Brasov face senzatie pe internet

Fără titlu

Cântărețul român Victor Marius Beliciu este protagonistul unui spot publicitar pentru o marcă străina de televizoare, care s-a realizat în Piața Sfatului din Brașov și care a fost difuzat pe toate posturile de televiziune din India, țara aflată pe locul doi în lume ca număr de locuitori, cu peste un miliard două sute de mii de cetățeni.

Reclama cuprinde o combinație de muzică simfonică și de muzica indiană, interpretată de Victor Marius Beliciu la sitar, un instrument tradițional hindus. Spotul TV, în care este promovat totodată și Brașovul, a devenit “vedetă” nu numai pe micile ecrane din India, ci și în social media, unde a devenit viral. În doar trei zile de la lansare, peste 63.000 de români au vizionat videoclipul pe pagina de Facebook a artistului și a primit mii de like-uri, comentarii și share-uri.

În aceeași lună, cântărețul român, care a făcut ravagii ani de zile în India cu muzica sa, a lansat primul videoclip în țara noastră, pe care l-a intitulat “Mirrors”. Videoclipul a devenit viral pe Facebook și, în timp foarte scurt, a depășit peste 75.000 de vizualizari și multe aprecieri din partea celor care l-au vizionat.

Sunt plăcut impresionat că acest gen muzical a prins foarte bine în România, mai ales că este un videoclip exclusiv instrumental, iar toată atenția s-a concentrat pe poveste. Am introdus și câteva elemente muzicale moderne, pe lângă cele tradiționale indiene și foarte mulți iubitori de muzică din România m-au felicitat, telefonic și pe pagina de Facebook, pentru curajul pe care l-am avut, acela de a produce și alt gen de muzică, pe lângă cel cu care europenii sunt deja obișnuiți. Mă bucur că acest minunat instrument tradițional indian, sitarul, a început să fie îndrăgit de concetățenii mei și pregătesc cât de curând un alt videoclip în care voi aduce spiritul indian în România„, declară cântărețul Victor Marius Beliciu.